already gone

Onsdag i dag!!

Hade faktiskt lite sov morgon i morses =) matten börja 10 i dag och så sluta jag 12 =) perfekt hihi..
har städat lite nu och nu väntar jag på att kl ska gå för om typ 1 timma ska vi hem till svägerskan o fira henne för att hon har fyllt år =) så det bli tacos *muuummma* o massa gottit * i like*

Mår mycket bättre i dag *skönt* var hängig i 2 dagar men jag är glad att de inte blev något mer utav det.. men vem vet, kan ju va något på gång fast de inte riktigt bryter ut.. aja...

Imorgon är det dax för massage igen *wihoo* det ända jag längtar efter hihi =)
ska köra lite massage på lina i kväll tänkte ja =)

..åhh jag saknar dej.. vet egentligen inte varför???!! men ändå en härlig k'änsla att sakna någon!! =)

Saknar mina vänner oxå, ses nästan aldrig länge, men så är det tyvärr när alla har sitt och jag måste verkligen lägga ner all energi på skolan nu!!
Men även om man inte ses på¨länge sen finns man alltid kvar <3
JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER, ALLA ÄR UNIKA OCH SPECIELLA PÅ SINA SÄTT!! INGEN ÄR DEN ANDRA LIK OCH DET ÄR JAG GLAD FÖR..
JAG ÄR GLAD FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV!!

sitter och lyssnar på kelly clarksons låt ( ingen ny) men  i love =)) sååå fin!!




Lyssna och njut =)

Nä kanske ska vattna blommorna och sen e jag klar =)

Ha en bra onsdag och en bra kväll..

pöss




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Miss U 2!



Pössen! smack Ha en mysig kväll gumman och njuuuut av tacos yammie

2009-08-26 | 15:56:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Eve

Tradera, internetbutiker... typ lite överallt :)

2009-08-26 | 22:17:55
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: