Ännu en måndag!!

Japps då va det måndag igen.. helt sjuk att veckor kan gå så fort och även månader.. Tiden bara rusar i väg och snart är detta året slut!!

Vakna tidigt i morses..strax innan sju för jag skulle till skolan, trodde jag skulle ha lektion, men när jag kommer dit så visa det sej att vi hade intro på kursen på fredag hahaha.. så va bara att åka hem igen.. skulle ha möte med studievägledaren kl 13. så tog en promenix ner till skolan och hade möte..
gick bra, kunde till o med ta bort en kurs som ja skulle läsa=)
så nu blir det att läsa om historia och nkb..lika bra!! så man e med från början o inte hoppa in i en kurs som jag gjorde i våras.. man hinner inte med.
sen ska jag fortsätta min matte och så läser jag ju taktil massage =) kommer nog bli en bra höst.. och jag ska jag mej faan på att fixa allt nu..

skulle vila på soffan förut i typ 45 min, men det blev i stället 2 timmar och 45 min hahaha :P

men kommer va vaken länge i natt för det e dubbel avsnitt av paradise hotel i dag =) slutar 02.00 i natt hahaha.. ska upp tidigt, men de fixar ja =)

sista avsnittet av prison break i dag oxå * älskar den serien* dom som inte har kollat på den GÖR DET!! ni kommer inte ångra er *LOVAR* =)

Har just nu en inneboende oxå, min bästa vän lina<3

så hon får stå ut med att jag lägger mej sent, haha jag e ju van vid det, så hoppas hon kan somna även om jag kikar på tv =)

Japps då va det matfestivalen i helgen.. liksom redan slutet av augusti.. vart tar månaderna vägen och vart har sommaren varit??
jag är inte sugen på en kall ,regning, blåsig höst.. neeej fy =(

kände mej lite hängig förut, men får hoppas att de går över.. vill INTE bli sjuk nu..

i morgon är det kalas för sissela, som fyllde år i lördags <3


Nä har väl inte så mycket mer på hjärtat..

kramar =)


Kommentarer
Postat av: helen

åh inneboende trevligt :) ses imorgon hjärtat <3

2009-08-24 | 20:53:51
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh matfestivalen !!! Jag vill till SKövde !!!!!! Buhu!!!!



Skoj med inneboende=) Men hon hade väl lägenhet eller?

Härligt att du har den inställningen till hösten gumman,you go girl=) Puss

2009-08-24 | 21:47:47
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Grattis till Sissela! Hurra hurra hurra hurra!



Har du haft en bra vecka gumman?



Puss

2009-08-26 | 10:46:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: