hmm japp

vaka verkligen på fel sida i dag!!

gring som bara den och allt e fel och huvudet värker.. jävligt bra start på dagen!! INTE!!

ska väl pyssla lite i lägenheten strax och sen så ska jag ringa pappa o fråga om han kan köra mej en snabbis till stan..

igår va vi inne på matfestivalen.. jag,mamma,pappa,svägerskan och alla mina brorsbarn och min svägerskas mamma oxå!! Va jätte mysigt.. men vilken flopp matfestivalen har blitt, absolut inte samma grej längre, så nu får de allt komma på något annat tema om detta ska funka i lägnden..

fick iallafall äta min fritera banan =)

idag blir de inget stan för min del, inte gå runt iallafall!!

i går så va ju vädret totalt skit, fu fasen va det regna, uppehåll i mellan och sen spöregn igen.Inget kul!!

ikväll blir det utgång, fast lina ska iväg på 40 års kalas här typ brevid mej, så jag får väl sitta o dricka själv tills hon dyker upp... just nu är jag inte sugen på något.
jaja de löser sej väl.

vakna ju tidigt i går morses med migärn, spydde och mådde inte alls bra, blev inte mycketr sömn så blev ingen skola för min del, men de kändes när vi gick på stan senare på dagen/kvällen att kroppen va helt matt.. och jag va såå trött..
har sovit länge i natt , men har faktiskt början till riktig huvudvärk känner ja, så ska ta e tablett nu så de inte blir värre..

nä kanske ska ta o bädda sängen och så..

Hoppas alla får en toppen dag

puss puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh gumman - hoppas att du mår bättre!

Kramas

2009-08-29 | 17:13:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: