måndag

åter igen måndag och ingen är nog tröttare än jag denna dagen!

har inte skivit på några dagar så nu va de dax att uppdatera bloggen *hihi*

Fredags: va jag på stan med lina, kika runt lite och va o sola.

på kvällen va vi uppe hos hennes päronen(som va i stugan) så satt vi o drack vin, wendy kom oxå förbi=)

blev bästa kompisar med en räv som va sååå söt och va såå nära , inte alls rädd =) tufft!!

blev inte mycket vin för min del, huvudvärken ja haft hela dagen blev värre o värre och tills slut va det bara hem släcka ner o sova!


Lördags: Va uppe tidigt och fixa iordning mitt hår (själv) vi hade bröllop i jönköping på kvällen, så vi skulle åka vid typ 14 tiden för jag,mamma,pappa o barnen skulle sova över i stuga på natten, så vi åkte dit innan bröllopet o fixa iordning.


Bröllopet va mellan Madde & Micke. (svägerskans syster) och det va sååå fin och maten och allt va toppen<3

riktigt lyckad kväll. vi va hemma igen runt 3 tiden på natten så man va ju helt slut och fötterna värkte något enormt. Inte konstigt när man trippar runt i typ 10 timmar i höga skor *aj*

Jag hade en lugn kväll, inget alkohol, jag hade hand om Emilia, det e så kul o kolla på folk som e fulla när man själv e nykter *skratt*


söndagen : Upp tidigt för barnen vakna och guuud va man va trött.. nicka till flera gånger i bilen på väg hem.. Åt lite när jag kom hem sen somna ja op soffan haha..

så lite sömn som man fick denna helgen så e det inte konsitgt, kunde dock inte somna i natt så la mej runt 03.30 o kl ringde 08.00 i morses.. liiiv!!

så blir tidigt i säng i dag :)


Har varit i skolan o hämtat ut schemat i dag och YES jag kom in på taktil massage *wihooo* ska bli riktigt spännande. ska ha alla mina vänner som försöks kaniner sen ;) de som vill förstårs ;)


nu känner ja tröttheten komma, efter typ 4 timmar sömn i natt så e de inte konstigt. funderar på o vila i soffan.


städa skulle ja ha gjort i dag, men har inte orkat.. ähh de gör inget för så farligt är de inte..



puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en busy helg gumman=) Får vi se kort från bröllopet i Bilddagboken?=)



Jag sitter och nickar nu så trött är jag,haah!Puss

2009-08-17 | 18:50:36
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Anonym

Den helgen såg fullspeckad ut, men det är skoj när det händer lite =)) Du var superfin på bröllopet =)

2009-08-17 | 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: