Hallå eller!!

Inte skrivit på 2 dagar, sorry for that;)
Men har börjat skriva, men sen bara inte orkat. Så nu ska ja försöka sätta mej o få ihop några rader iallafall=)

Redan torsdag, eller ja torsdagen e ju till o med snart slut och vad menas med det!! Jo att i morgon är det ÄNTLIGEN FREDAG!
Är i ju i skolan hela dagen till halv4 så min helg börjar ju inte förens då!! eller ja eller min helg börjar nog inte förens på lördag!
Ska plugga i morgon. Ska ta med mej dator o allt hem till mamma & pappa och sitta där o plugga.

Dagen: Har jag spenderat i skolan, sen tog jag o anna en runda på stan för att kika kläder tills på lördag *wihooo*
men jag va för trött för att äns prova något:P och sen så va kroppen täckt av alla olja från massagen. så får gå på lördag o kika lite. Måste ju ändå till systemet o inhandla alkohol=)
Ja som ni då fattar så blir det PARTY på lördag=) Ska bli skojigt =)

Just nu är det jag,anna,lina och sara..så får se vilka mer som följer med oss roliga tjejer o festar loss=) *komsi komsi* festen blir hos anna, för här kan vi inte va eftersom vi inte kommer ut på min balkong (den ska renoveras) så då kan man inte röka haha och rökmonster som vi "alla" är så funkar inte de. :P
så ska väl inte bjuda in massa folk nu när vi inte ska va hos mej, jag måste kolla med annapanna först=)
Men ju fler man är, ju roligare är det =))

när vi hade strosat runt på stan, va det dax för mej att lägga mej i ett varmt solarium.
Att vara blek är INTE riktigt min grej, så nu på vintern solas det förfullt=) Men oljan på kroppen som va kvar efter massagen, gjorde ju nästan så man gled omkring i solariumet hahaha ;)

Lånad bild!!!


Nu på kvällen kom mina päron hit. Blev mat!! max mat *muuums* hade saknat de, har inte ätit på massa länge, så när förslaget kom att maten skulle komma därifrån så kunde man ju inte neka ;)
Satt o tjata o myste i mitt kök.
sen va de dax o bara ner alla möbler och skit från balkongen ner till källaren. (samla damm) haha.
sen hade mamma köpt en jättefin julstjäna i svart/silver som lyser vackert (svart att förklara) så vi satte upp den i vardagsrummet =) passa perfekt där *gilla*


Igår vann jag en väggdekoration på tradera=) (ny såklart) Blev en carpe diem!
har tittat på en annan som jag vill ha, men den går som smör och vissa är ju så j*vla snabba även hur mycket högre man budar:P
Men jag e nöjd med denna!  Tänkte först ha den i hallen ovanför dörren, så man ser den varjedag man går utanför dörren (fånga dagen) Men kommer nog hamn i mitt kök istället!! =) blir nog bra:P


Exakt denna är det=) man kunde välja vilka färger man ville, men tog den som är (orginalet) Grå/svart.
Kommer väl bli bra??


Nu springer kl iväg som den alltid gör på kvällen=) Ska försöka o inte komma isäng så sent i dag. Får se hur det blir med det. Ni känner ju mej:P

puss & Kram /B

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Okay, jag förlåter dig! ;) För att du inte skrivit, men skriv mera! ;)



Vill du ta en fika på lördag dag? Det vore mys!! Bara snacka och skratta? ;)



Kram och puss!

2009-12-04 | 00:24:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Blir så ibland att an inte riktigt finner motivationen till att skriva. Likadant för mej nu. Har inget vettigt att blogga om.

Ja, jätte fint väggord. Jag vann oxå en på tradera för några veckor sedan. PÅ den står de "för evigt" Tänkte sätta de ovanför våran säng i nya huset sen. =)

Hade ni roligt ute i lördags? bogrens elle?

2009-12-07 | 12:30:20
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: