Hallå

God morgon.. eller god middag..

Kan inte påstå att jag sovit speciellt mycket i natt..
Vakna av att de kändes som någon stod på mina revben.. jag fick shippa efter luft.. det va jätte hemskt =(
de gjorde sååå ont. vet inte hur länge jag låg med dessa smärtor, men de va nog den värsta natten i mitt liv.


I går kväll va jag & anna på bio. 2012 va vi på =) tyckte den va bra, inte den bästa jag sett men absolut sevärd =)
Innan så va vi på riviera och slängde i oss en pizza, vi va så hungriga =)
kvällen va massa mys <3

Min hosta e fortfrande kvar, börjar få ont i halsen och kroppen värker.. har ingen feber ÄN men de skulle inte föravåna mej att de bryter ut nu.. likabra om de gör det någon gång.


Har beställt bruna linser =) jajjemen, nu vill ja 'ändra ögonfärg lite =) Jag hoppas de kommer i dag. Men tror tyvärr inte de kommer förens i morgon =(
Ska beställa en annan färg oxå. Men vet inte riktigt vad-
vad tycker ni ;)??


Nyår?? Ärligt talat.. som jag känner nu vill ja inte göra ett skiiiit på nyår. Kan nog va för att jag inte mår bra, som jag känner att jag skiter fullständigt i den dagen.
Men får se hur de blir. Orkar inte bry me faktiskt..


Finns personer i mitt liv som INTE står så högt på min vän lista nu för tiden. tråkigt, men det är sanningen!!

I dag får jag nog besök av mamma o pappa och min moster som är här o hälsar på från norge.
så ska strax plocka lite här hemma.


näe dax o sluta skriva.

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tråkigt att höra att du är sjuk gumman =( Hoppas att du kryar på dig snart och får en bra nyår =) Kram Kram

2009-12-29 | 12:45:19
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nämen det lät inte roligt. Hoppas du känner dej bättre nu. Kul med bruna linser, själv har jag alltid i mina och jag älskar dom. =)



Hoppas du får en rolig nyår vad det än blir.



Kram

2009-12-29 | 21:34:37
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Helen

Försök sluta röka hjärtat,jag tror iaf att din hosta och smärtan hänger ihop med de,tyvärr. Hoppas du blir bättre snart. Puss

2009-12-30 | 00:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: