Sjuk.

godmorgon..
eller det är inte morgon med för mej som vakna för typ 30 min sen är det morgon..

Natten har ja mest legat o vänd på mej, fryser..är varm..svettas osv osv.. tror ja somna runt 04.30 i morses. Feber ligger runt 40 grader, halsen gör ont.. varje jävla kroppsdel gör ont..
Influensa.. mmm bara gilla läget..

Jag vet ju att jag kommer få ligger hemma i morgon på självaste nyårsafton =( så funderar på om ja ska orka be pappa hämta mej så vi kan åka o hyra filmer.. har ja något att glo på i morgon iallafall ;)
Behöver handla värktabletter o mat till ticko.. men faan orkar ju inte. Men ja måste!



Nä ärligt, ja orkar inte skriva mer.. får se om ja uppdaterar sen.

kram


Kan inget annat en gap skratta till denna reklamen, sååå klockren :P





Har slappat framför en film ( min stora feta grekiska semester) nja tyckte inte alls om den. <ettan va så mycket bättre.

Pappa hämta mej förut, så åkte vi till djurmagasinet så ja kunde köpa mat till Ticko.. sen åkte vi till apoteket så ja kunde handla värktabletter och sen gick ja in på hemmakväll o hyrde 3 filmer..
brukar ju ladda *host* hem.. men eftersom ja har mobilt bredband tar de sådan tid och ja palla inte de.

Mamma fråga om ja ville komma hem o va hemma hos dem. Mamma vet att jag e så mammig när jag e sjuk ;)
men tror faktiskt ja stannar hemma hos mej själv, så ja inte smittar någon.

eftersom ja inte kan fira nyår i morgon så får ni gärna berätta va ni ska hitta på för skoj?? =)


pöss

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg =)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 | 18:33:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Linda Bladh

Alltså den reklamen!! när jag såg för första gången så kissa jag nästan på mig av skratt, så jäkla bäst! hahahaha

2009-12-30 | 20:59:31
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Krya på dig hjärtat - inte vara sjuk!! :(

Puss

2010-01-01 | 13:24:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: