fredag eller söndag?

ja eftersom ja va ute i går så känns denna dagen som en söndag även om det bara är fredag hihi..

Hade en TOPPEN kväll i går med sissela<3
vi fick för oss att gå ut, så det blev husaren =) vi va här hemma först o satt o drack och spela lite sanning o konka=) hann även med några toner av sing star =)

drog ner till stan runt kvart i elva så gick vi till voda o satte oss o tog oss ett glas vin o tog det lugnt innan vi skulle in i folkmassan på husaren =)
massa massa massa folk va det, tur att vi slapp kön iallafall;)

sissela blev dränkt med vatten så hon va piss blöt, men shit va vi skratta... utlänningar är galna när de är fulla ellert va säger du hjärtat haha..

jag fick glas i skon och va sjuuukt varm, men de stoppa mej absolut ine för att ha en underbar kväll =)
får vi göra om snart gumman=)


idag blir det lugnt.. har inte riktigt vaknat till än känner ja *haha* och sååå sugen på tacos är jag *gahh*

blev väckt av att min fitt granne borra i väggen kl typ 8 på morgonen, VEM GÖR SÅ??
aså kl 8 på morgonen, har man inget liv eller.. finns fler i huset och personen i fråga kunde ju iallafall väntat nåra timmar..
hade jag inte varit så seg så hade jag gått upp o ringt på o frågat om han hade något liv...
det är inte första ggn...


jag trodde inte att något skulle förändras mellan oss, men känner redan nu att det har gjort de.. Jag ångrar nu i efterhand att det blev som det blev.. men jag orkar inte "tråna" längre..
får se hur de blir...


i dag har ja inga planer för tillfället.. jag vill bara sova bort dagen just nu hahaha..
men ska snart försöka laga lite mat o sen slänga på någon film o ligga o mysa i soffan * lovely*


vad har ni andra för er i dag då?


igår färga ja äntligen håret, hade typ inte gjort de på 3 månader så det va behövligt.. men känns lite konstigt att det är så pass"mörkt" nu för man är van o va liute ljusare hihi.. men som sagt de va behövligt =)

färga även sisselas hår i går oxå=) så vi vi skulle va ny färgade när vi gick ut hihi..=)

nä har väl inte så mycket mer att skriva..
xoxo


                            

Kommentarer
Postat av: eva lommerin

kul att utekvällen blev lyckad gumman.. å du nita grannen från mig :)

2009-07-17 | 15:45:14
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Ja, det är ju tyvärr så att man får göra oväsen i huset mellan 08 och 22 typ.... och när man sover till 16 på eftermiddagen för att man jobba till 08 så är det INTE kul. INTE KUL! haha För om jag jobbat natt så kommer jag hem just när de börjar väsnas. Jävla surikater!! morr ;) Puss

2009-07-17 | 16:26:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Wendy

Förstår dig.. vissa grannar vill man bara driva ur huset! krama

2009-07-18 | 10:57:55
URL: http://superwendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: