inte kul

i går vakna jag av att jag hade ont i halsen.
IDAG är det värre =( kan knappt svälja =(.. har bara blivit lite vit i halsen, så jag håller tummarna för att det INTE blir halsfluss utan att det försvinner snart.

va på ikea i går med mamma o pappa. Inhandla lite grejer, eller mamma inhandla åt mej =)
lite grejer köpte jag själv =)
sen va vi även på A6 men fy vad dåligt det har blivit där.. gillar de INTE!

gick även på stan inne i jönköping. sen gick vi på restaurang och åt en jätte jätte god pasta *mm mums*

dagen va underbar och mina päron är det bästa<


i dag va et meningen att jag skulle träffat helen + alla barn och sissela. Men blir att va hemma o kurera mej. Vågar inte vara i närheten av någon jsutb nu heller.
Trist som attans för jag hade verkligen sett fram i mot detta =((

ska försöka gå i mej lite frukost. får se hur det går.




.skriver kanske mer sen.

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Inte kul - INTE KUL!!! säger som Björn ;) Jag vill ses snart - hoppas att du kryar på dig sötis! Puss puss!

2009-07-08 | 17:15:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: