Just me

vakna seent i dag, sovit ungefär 10 timmar i natt* lovely*
men känns som jag fortfarande är helt slut, så denna dagen kommer bli lugnt.

Har haft 2 underbara dagar med familjen<3
Vi åkte i tisdags till linköping, alla hotell va typ upptagna så vi fick bo i linköping istället för norrköping, men de gick bra=)
på tisdags kvällen åkte vi ner till hamnen vid söderköping,
Vädret va toppen och det va såååå mysigt o strosa runt där..
åt jättegod middag och bara umgicks=)

Natten va inte så rolig för mej o min bror.. vi båda åt samma mat och vi båda sprang på toan..
tur att vi pappa,brorsan och barnen bodde i samma rum och jag och mamma i det andra.. hade varit lite svårt om vi bodde i samma rum o springa på toa sammtidigt..
nä det va en riktigt jobbig natt=(

så på onsdagen va man helt slut tyvärr...
Åkte till kålmården och kööööööön ska vi inte tala om *jösses* tror vi stog 1 timma och då hade vi knappt rört på oss, så vi bestämde oss för att ta safari parken först och då kan jag säga att de gjorde vi rätt i =)

Jätteskoj o kolla på alla djur och det e så spännande när de är så nära bilen=)
(kort kommer i bdb)
Sen när vi va klara så skulle vi till djurparken, men det va FULLT där.. då kan ni tänka er vad folk de va, de har ju tusen tals parkeringar, men folk hade ställt sej tydligen överalltt..
så en vakt kom fram till oss och sa att vi fick parkera INNE på djurparken =)) LYX =) slapp all kö + att vi kom direkt in till djuren, så det va bra för våran del att de va fullt hihi..

hade super mysigt där inne, har ju inte varit där sen jag o brorsan va små.

helt klart toppen=))


va meningen att vi skulle åka till sthlm o va där en natt oxå, men de blev inte så.. så nu är jag hemma igen=)
Men inte så länge till=)


nä nu är de dax för frukost,, haha kl typ halv ett på dagen:P men så e det när man vaknar sent =)


pösssss



Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som om ni haft det superbra gumman!=) Var det fint där ? Jag har inte varit där sen jag var barn,heeh!



Åh tio timmars sömn...jag kommer inte ens ihåg när jag sov så mycket,det har nog inteh änt sen innan Oliwer föddes,haha! Men jag skulle behöva det !



Puss

2009-07-30 | 13:02:48
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Caroline

Låter som ni haft en riktig mys semseter med familjen =9 Roligt på Kolmården med, alla djur och härligt väder. ;) Var blir det av denna tripp då?

2009-07-30 | 21:55:12
URL: http://nelliesfamilj.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh Kolmården! Mysigt :) Skulle också vilja dit! :)

Puss!

2009-07-31 | 01:31:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: