längtar

ja det finns sååå mycket ja längtar efter nu.. Men någon gång börjar de på riktigt<3


Dagen har gått fort, de gör de flesta av mina dagar nu=) men skönt att ha något att göra hela tiden =) I LOVE
Va på maxi med mamma o kika lite förut.
imorses va pappa här o skruva upp en hylla i köket som ja nu har två tavlor och ljus på! Skönt sååå skönt att köket har blivit en del av lägenheten nu, förut ville man inte äns vistas där ute. Men nu trivs ja såå mycket bättre i mitt place<3

Har städat, ska bara plocka lite små grejer. Men de är inte så farligt.. Packa gör ja senare sen=)

Imorgon drar jag, mamma, pappa, brorsan och barnen till kålmården *wihoo* ska bo på hotell. I morgon ska va bara ta det lugnt så blir det kålmården på onsdag =) UNDERBART! Har inte varit där sen jag va en liten flicka så de ska bli skoj o komma dit igen.
jag ÄLSKAR att umgås med min familj<3 dom är mitt allt!


sen på söndag, åker vi till NORGE<3 en heeel vecka. Vilket lugn<3
Börjar ju skolan den 10:e så vi måste åka på söndag, va tänk att åka på måndag först, men de går ju inte får då blir de inte en vecka.
såå skönt att komma iväg, lämna vardagen lite!

vad mer?? Måste boka SPA snart oxå.. behöver den avkopplingen oxå.
Helen de blir snart va=)?? vill vill=) hihi..




i don´t know you have become??!!! 


Nä jag kanske ska packa så ja slipper stå med det sen när prison break är på tv;)


Hoppas alla har haft en bra dag.. Älskar alla PRECIS så som ni är<3

puss o kram/Belliz




Borde sova nu, ska ju upp snart, men får inget ro i kroppen.. har varit bra hela dagen.. Men nu är det något som tynger mej.,. tynger mej ordentligt..!!!
Jag hoppas att jag inte känner såhär när jag vaknar i morgon!

Ska ta en sista cigg, sen göra mej iordning för sängen!


Lyssnar iallafall på en GRYMT bra låt *me like*




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår att du älskar att umgås med din familj gumman,det gör jag med,har alltid gjort.....<3 Det är så mysigt och så lätt,den tiden man alltid kan vara sig själv!



Åh,då kanske du träffar Nennie där,haha! Ni är på samma ställe ju,andra gången nuhihi



Åh Prison Break,jag har sett klart den serien till slutet,buhu!



Pusspuss!

2009-07-27 | 22:29:12
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Caroline

Familjen är ens allt i alla väder <3

2009-07-28 | 09:34:22
URL: http://nelliesfamilj.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vill se hur det blir hemma hos dig! :)



Och hur mår du och så gumman? Har din sommar varit bra?! :)



Puss!

2009-07-28 | 18:21:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Ida

Såg dej på Maxi långt ifrån, gravid? :)

2009-07-29 | 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: