lördag..

kom precis hem från krogen, eller ja för en stund sen... ska snart krypa ner under täcket med fläkten på för jag e sjuuukt varm...

har varit en lugnt dag, har varit hemma hos päronen en sväng o käkat lite,,

sen har jag, sofia, lina, micki och agneta varit här hemma o festat..
har tagit det lugnt i kväll, så det e skönt att man inte kommer va bakis i morgon..

en av mina grannar i huset kom upp o ringde på o va inte så happy, hon tyckte va väsnades för mycket.. jag har bott här i ett o ett halvt år och har ALDRIG fått kalgomål,,
hon va skitsur, men jag höll mej lugn o sa att jag förstod o att vi skulle dämpa oss o sluta sjunga sing star..

har du inte läst hyreskontraketet va det första jag fick höra när jag öppna dörren..
hade bara lust att säga.. joo det har ja men jag torka mej med det i röven när jag hade varit på toa. hahaha.. men nej jag förstår henne oxå..
men tycker de e kosntigt ner man inget fått förut.. men någon gång ska väl va första...


nä kanske ska ta en kall dusch nu innan jag somnar för kvällen..


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Wendy

Ja som sagt.. nån gång ska väl vara den första! men jag är lite förvånad över att du inget fått förut... =)

Känns som om detta skulle ha kommit tidigare, har ju vart en del fester hos dig! hahah

2009-07-19 | 12:24:23
URL: http://superwendy.blogg.se/
Postat av: Wendy

jaså du.. =) nä visste ärlgit inte att ni var så städade. Har ju inte varit med så ofta.. men för mig är du en partypingla så det hade jag inte anat.. =) (Det är positivt) hihi

mina grannar skulle gnälla för allt typ så... Party on! hoppas vi ses snart! kram

2009-07-19 | 21:09:21
URL: http://superwendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: