onsdag

kom precis hem.. min lägenhet är såååå varm.. gud vet inte vart jag ska ta vägen.. öppna allt som går att öppna och på med fläkten...

dagen började skit, haft ont i huvudet och varit irriterad, men de gick över..

har regnat o åskan typ hela dagen, men det va ganska skönt faktiskt, men nu skulle man inte tro att de har gjort de för det e fortfrande lika varmt..
la mej i sängen förut och började läsa lite ur en bok som jag redan hade börjat läsa, men har inte fortsatt haha..
så fick börja läsa om den från början..

men läste inte länge förens daniel o jag kom på att vi bde va så sjukt rastlösa så vi åkte o hyrde film o slappa en stund. va skönt o göra något iallafall.,
sen åkte jag ut till päronen o käka lite..

nu blir det slapp i soffan och när solan har börjat gå ner så går jag ut o går.


i morgon har jag möte med studievägledaren, ska kika alla ämnen och csn till hösten, så jag har de klart..


kram


Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Hoppas att det hjälper lite med fläkten, jag köpte två(!!) stycken igår på ClasseOlsson och det hjälper lite, men jag har ändå mellan 24-28 grader inne. Blä!! Jaja, vi ska inte klaga nu när sommaren har kommit ;) Pöss

2009-07-02 | 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: