fredagens bravader =)

kl är ganska mycket o känner att ögonen börjar bli tunga nu, så ska försöka krypa ner strax.

Har haft en toppen dag *me like*

daniel kom o hämta mej i morses så åkte vi i väg och sola och bada, i typ 4.5 timme, va typ inga folk där vi var så det va super skönt, bara slappa o inte behöva tänka på att kackel runt om. Men jag är ingen badkruka, men vattnet va såååå kallt så fick andnöd, kunde knappt andas, så fick gå upp..
andra ggn va det inte lika farligt.. men fyyy vad hemskt det är med kallt vatten.
jättemysig solstund, men nu ser man ut som man gör oxå hahahaha.

sen åkte vi o handla lite, skulle handla lite som jag o lina skulle ha med oss hem till carro i kväll.

belv korv &bröd och majskolvar hihi.. de va gött.. kan inte äta i denna värmen, det går bara inte.
så hade ätit på hela dagen, INTE bra men men vad ska man göra.

kvällen uppe hos carro har varit mysig, umgåts med alla underbara vänner, det kan absolut inte bli bättre <3

sen åkte ja o lina hem hit till mej och varit här en stund.

så dagen har gått i ett, men det varit sm sagt en toppen dag!

i morgon blir det, stan, sola och sen utgång på kvällen..


hoppas jag kan somna nu, hela baksidan är lite röd hihi, så får sova naken med fläkten på hahaha, känns ju fan som sandpapper när man lägger sej.

hoppas alla ni andra oxå haft en toppen dag

kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Daniel? Nytt namn som jag aldrig hört förr=)



Åh korv med bröd är ju så yammi!!!!Hoppas att du hade skoj när du var ute eller vänta,det är nog idag du ska ut ? Haha! Puss

2009-06-27 | 08:32:09
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: CarroBarro

Skönt att du har det bra gumman! Jag bara jobbar och jobbar just nu men går av imorgon :) Jag hoppas på bra väder då också :D

Vad ska du hitta på för kul i veckan?

Puss!

2009-06-27 | 18:36:10
Postat av: helen

love u babe <3

2009-06-29 | 17:33:21
Postat av: frida

daniel?? hm nu får du allt ta o berätta en ny pojke?=) me like <3<3 puss på dig snyggo

2009-07-07 | 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: