Mitt i veckan

Ja då va det redan onsdag, kändes som de nyss va måndag liksom..Men som ja säger veckorna går såå fort!!

Har haft en lektion i dag och jag va sjuuukt trött kan ja medela er..haha så kan de va när man somnar tidigt på morgonen :P
Har precis ätit mat, blev spagetti och köttfärsås i dag. Mums!!

Ska snart sätta mej med historian o göra lite prov på datorn, sååå tråkigt, men sånt som måste göras tyvärr:P

I morgon börjar ja inte förens halv3 så det e skööönt, sova länge =)


Pappa ringde för en stund sen.. Han bara, har du varit hemma hos oss? Ja bara nej jag är hemma. vadå då? När han skulle köra mamma till jobbet så ringde de till hans mobil hemmifrån dem??!! han svara o hörde du att någon höll telefonen o typ gick el nått.. Men vaa????!!! Hur läskigt är det de då? mamma o pappa va ju i bilen och jag va hemma och acke jobbar!! Spökar??!! fy vad läskigt.. pappa hade ju åkt direkt hem, för han trodde ju någon va i huset. Men de va ingen där.

Ja man ryser ju allt när man tänker på de!

Idag är det grey´s anatomy *wihooo* bästa på hela veckan *hihi*

När ja har pluggat ska jag dammsuga och moppa golvet. sen ska ja slå in några julklappar =) likabra o få dem inslagna =) tror till o med att jag ska baka lite pepparkakor i dag =)  JA jag längtar efter julen, märks inte det *skratt*
Va och hämta ett par julgardiner hos mamma i går, som jag ska ha i köket.. jag brukar inte julpyta så mycket.. men lite julstämning ska de allt va=)

Hitta en så snygg silvergran som bara roooopa bella =) ha den med massa svarta, vita och kanske några rosa kulor i=) perfekt ( kanske inte direkt jul:ligt med rosa, men va faaan :P


Längtar till lönehelgen, dååå SKA jag ut =) då har jag inte varit ute på 4 veckor, de ni=) det e väl bra gjort av mej *tsss*
så tänkte kolla om någon e sugen på o festa loss då? vore ju kul o va ett gäng.. Har försökt några ggr nu o få med folk, men utan att lyckas,, så ger de ett till försök.. =)



Jar har ett dilemma oxå :S


Nä kanske ska sätta lite fart.. kl är ju liksom redan snart halv4

kramar



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fasen vad läskigt?! Vad konstigt.....



Åh - jag behöver också dammsuga! :) Det ser ut som lite "hej-kom-och-hjälp-mig" här hemma ;)



Kram och puss!

2009-11-18 | 17:16:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

Fy vad läskigt, men skönt att det inte var någon som hade tagit sig in. Jag tycker absolut inte det gör något att man inte har "julfärger" man får in stämningen ändå =) Rosa är snyggt =)) Kommer du hit sen och dammsugar och moppar golv?? Hahaha puss

2009-11-18 | 18:34:25
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men du måste ju ha ett hållande resonemang hjärtat? :)

Jag får skriva upp alla som jag ska försöka hålla mig ifrån som inte är vaccinerade för att inte riskera att smittas trots att jag kommer att ta vaccinet så fort jag vet att det är grönt med mina allergier.

Vi ligger ungefär två veckor efter spridningen i Norge numera. I Ukraina har de stängt av alla skolor i hela landet och gett befolkningen utegångsförbud pga smittorisken. Undrar hur det kommer att se ut framåt jul. Jag hoppas att den kommer att "dö av" av sig självt, men det känns inte så just nu.

Det svämmar över av folk som läggs in dagligen på sjukhuset på infektion och IVA. Inte kul ;(

Puss!!

2009-11-19 | 00:31:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: