Tisdag

Japps då va det tisdag. Känns som denna veckan kommer gå segt..
Är ledig i dag och jag ska inte lämna lägenheten alls i dag, har ingen ork att göra något. Ska försöka ha ork till o plugga senare sen.

I går va jag i skolan sen kom pappa o hämta mej så åkte vi till prima så jag kunde kasta i mej en sallad, va så jävla hungrig haha..
Brorsan och Filip va där oxå. Så jag o filip tog oss en liten tur inne på djuraffären så han fick kolla på alla djur o fiskar=) barn e ju så farsinerade av djur, va nog där inne i 30 min el nått hihi.. sött plutt<3

När vi kom tillbaka till prima så hade svägerskan och de andra två barnen kommit oxå. Jag passa på och mysa oc pussa på Emilia<3 stora tjejen nu.. Har fått sätta i sitt delen till vagnen för hon vill inte ligga ner längre och hon får inte plats heller för den delen :P

Va bara hemma sen o slappa hela kvällen i soffan. >Kom i säng väldigt sent i natt och i dag gick ja inte upp förens 13 *hur härligt är inte det*


Ska kila ner till tvättstugan snart o kolla om de finns någon tvätt tid senare i kväll,
ska städa klart i dag, har ju inte haft ork till de heller knappt..
städa badrummet och köket i går och städa tickos bur. Så i dag blir det resten. Fyyyy vad tråkigt haha.

Känner att denna bloggen inte är så intressant att läsa, men men :P

Skriver mera sen

puss


sitter just nu o slöar i soffan, jag e ju såå pigg eftersom ja gick upp så sent hihi.. Men det e skönt o bara slappa =)

Har städat i dag, ovanligt, känns som de ända ja gör haha.. men finns inget bättre än en ren o fräsh lägenheten. håller ni inte med ?

I morgon e dagen ja längtat efter haha, då kommer äntligen pengar.. första ja ska unna mej är en solning  (blekfis) sen blir det att hålla i pengarna för nu e det ax o försöka handla lite julklappar =)
sa till skolan 10-12 sen ska jag åka hem till mamma o baka lussebullar *muuums* ska bli mysigt, älskar o umgås med min mamma<3 she´s my everything.. ska baka så jag kan ta med hem o frysa in här med=)

Satt o kolla på DH förut o mumsa pepparkakor, det e så gottit.

Har märkt att de flesta börjar julpynta redan?? Julgardiner osv..
jag väntar jag=) blir nog på lördag jag sätter upp gardiner (bara i köket) och de andra som ska upp..
jag älskar julen *wihooo* exakt en månad kvar i dag.. men hallå vart tog tiden vägen, känns som det va nyss man sprang ute i kjol o ballerina skor haha =) men i love it =) eller inte de kalla då men resten :P

Ska strax hoppa in i duschen.

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det spelar ingen roll vad du skriver gumman, jag är glad att följa ditt liv ändå! Roligt eller ej! ;)



Puss!

2009-11-24 | 19:59:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Håller mè Carrp. Kul att läsa vad du gör för tokigheter.! Mums med lussebullar, det är ju så himla gott!!! Ja, vad skulle man göra utan sin mamma!? Dom är bäst. =)



Kram kram

2009-11-25 | 14:06:29
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

det var ett väldigt lååångt inlägg :P

2009-11-25 | 14:30:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: