påskafton

hej på er =)

Idag är det påskafton och jag sitter i soffan just för tillfället.
Har packat allt som jag ska ha med mej ut till ryd, ser ju fan ut som jag ska flytta hahaha..

Kl 16.00 är det dop för min älskade brorsdotter.
jag ska vara gudmor hihi, <3

Sen blir det fest för hela slanten, vi blir ca 100 pers som ska fira lilla emilia :) sen på kvällen så blir det ännu mera fest.
Mitt hjärta helen fyller år i dag . grattis sötnos på din födelsedag<3 älskar dig!
så hon ska fira sig i dag, dumt att de krockar med dopet :( men så fort vi e färdiga så får jag åka in o festa med dem ute på bogrens :D kommer bli en grym påskafton känner jag :D

vad gör ni andra för skoj i dag då?

Nä nu ska jag kolla så jag har packat ner allt, så jag inte står där sen och har glömt något, för då får jag panik :P

puss på er godingar <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter verkligen som en fantastisk påsk =) ha det så skoj ikväll =)

2010-04-03 | 18:27:00
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: