Day 2

Hejsvejs allihopa.

Har precis ätit lite middag. och ska strax försöka vila lite.. Har huvudvärk även i dag.
Tror de e för att ja håller på o vända dygn.
La mig tidigt i går, men har vaknat ca 5 ggr i natt och varit kissenödig och sen trott att jag försovit mej haha.. så huvudvärken kan bero på det oxå.

2:a dagen i skolan i dag.. Har gått bra =)
Vi har liksom inte direkt börjat.. utan vi gör lite små saker haha..
som i dag hade vi presentation om oss själva så klassen har lite hum om vem man är..
Men ja har glömt va ALLA sa typ hahaha.. bra minne ;)

sen har vi gjorde lite andra grupp övingar o så.

sakta men säkert går nog allt i gång snart :P

Ikväll måste ja verkligen sätta mej ner o kolla igenom listan vilka ställen ja kan välja praktik på.. Finns huuur många som helst, så gäller att välja rätt haha.

jaja nog om skolan ;)


Idag blir en lugn kväll.. ska se fångarna på fortet i dag med.. Såå skoj att de har börjat igen hihi..
sen om ja orkar ska ja ta fram dammsugaren o moppen.. el om de får vänta tills i morgon. De märker vi senare sen..

Har egentligen inget roligt alls o skriva i dag känner jag.. el så orkar ja inte tänka pga. huvudvärken.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vänta med moppen tills imorgon, bara njut idag av ett avsnitt av fångarna =)) Superroligt att det har börjat. Till och med jag och Mats tittar på tv ihop =) Annars har vi inte samma smak i tv program =)) Puss puss

2010-08-24 | 17:27:43
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: