Det är höst och back to bogrens :P

godmorgon allihopa :D

vakna 13.35 i dag *gött* el INTE!! hihi

Igår va det fest med girlsen som gällde :D hade en såå rolig förfest här hemma hos mej med lina, pernilla och malin :)
blev lite väl mycket att dricka men men har ju inte festat på 1 månad ( ja sen min kusin va här) så kände att de va dax nu hihi :D

Vi drog ner till bogrens och jag blev faktiskt rätt besviken om jag ska va ärlig.
har inte varit där på hela sommaren för på sommaren är det ju husaren som gäller..
Men nja de va inte alls skoj där i går haha..

Jag o lina gick över till glädje och stället va super nice =) *gilla*
Träffa på sötis sandra o hennes syrra och fler folk mm.

blev kvar där ett tag innan min skjuts hem kom.

så tack alla inblandade i går ni e ju bara såååå BÄST :D

här kommer blir kort hihi..




Botten upp malin :D


Ego kort hihi



Pernilla & Liniz <3



Puss från oss ;)



Lina & jag på bogrens taket =)



Jag, Sandra och denise


Ja de va lite kort :D

pöss

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt att ni hade skoj. De hade vi med :) Skoj att se er och träffa er en liten stund iaf.. Kram

2010-08-29 | 19:35:18
Postat av: D i v a

tråkigt när de blir så där tråk när man kommer ut. men ni ser ut & ha roligt hemma :) ?

Puss

2010-08-29 | 19:58:27
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: