Freeedag

Seriöst jag skulle kunna sova nu haha.. ja ni läste rätt att fröken bella som alltid e uppe sent o vaknar sent skulle kunna sova nu :P

Men finns en anledning till de..

babe åkte härifrån halv 7 i morses o då fick ja sova några få timmar..

Har städat heeela brorsans hus i dag så de ska va fint tills kristina o barnen kommer hem i morgon =)
saknar dom MASSSSOOOR!!
Hon fyllde 30 år nu när dom va i turkiet.. så vi ska överraska henne med tårta o taco paj när dom kommer hem i morgon kväll=)



såhär sprang jag omkrig i dag hahaha =)

va där många timmar, mamma o pappa kom o höll mej sällskap sen för pappa skulle fixa några lister o så.
så brorsan ja hämtar cash:en i morgon :D ( klart ja får betalt) inget e gratis här i livet haha..

Kom hem o fick börja med o plocka tvätt som jag hade tvättat hos päronen i går och nu e sängen renbäddad *love it* renbäddad säng e de (bääästa) som finns =)

Har preciiis tagit en lång,varm dusch och ska kolla om de finns något skoj på tv sen vid 21.
Har varit i affären o handlat grönsaker o dipp med =) mums!



Inte min..lånad bild =)
men det e precis detta jag ska äta... gott va=)?

nej nu ska ja kolla va som finns att kolla på, på dumburken ;)

puss hej


Kom på att jag skulle lägga in lite låtar oxå som ja brukar hihi..
denna med darin e heelt oki =) Hade de varit lite mera tempo på den så hade den verkligen gått hem.. Men den duger haha..



sen denna Bumpy ride =) Den gillar jag mer och mer och den e verkligen skön at lyssna på :D


Ps: ni missar väl inte inlägg under.. ;)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad gulligt att överraska så! Mysigt! =)

Pöss

2010-08-23 | 15:14:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: