hjälp..

ska börja med o skriva.. HJÄLP!!
vill göra om min blogg men behöver hjälp.. så någon som läser som e duktig på detta.. please skriv ;)



Japps då va denna dagen oxå slut.

Jag ligger o glor på tv och försöker få hem en film som jag ville kolla på.. Men den va föjävla seg..suck!!

Vakna i morses av att mitt öga gjorde ont.. När ja tittar åt alla håll utom frammåt gör de ont och när ja blinkar.. vet i fan va det kan va hmmm..
sen nu senare på kvällen kände jag att ja börjar få tillbaka min jääävla skit infektion i näsan..
fattar liksom inte va det e för skit som kommer o går hela tiden..
så från o med i morgon kommer ja va isolerad..
Kan liksom inte visa mig ute om de bryter ut som de gjort förr :( åhhh!!!

jag som skulle till norge på fredag.. Men det kan ja ju säkert glömma nu..

Ja sen har jag mest sovit hela dagen..

vakna liksom 12.30 i dag o sen vid 18.30 somna ja 2,5 timme ¨på soffan.. Kroppen e inte riktigt i form och jag e alltid trött..
jaja de försvinner väl.


så skulle göra mycket i dag, men har inte orkat. Får ta det i morgon helt enkelt.
hemmet e ju typ upp o ner känns de som.. el nej de e det väl inte.. Men ordning o reda ska det va.

Kom på i dag att om 2 veckor.. el mindre än 2 veckor ska ja in till skolan o göra klart lite grejer..
o tiden har gått så fort att ja inte ens tänkt på de.. så får sitta o plugga lite nu om ja ändå kommer va instängd i lägenheten..


saknar babe gör jag oxå.. kommer hem snart igen men lär ju inte visa mig om min infektion blir värre.. HELL NO!! haha


hepps verkar inte som filmen vill komma hem till min dator hahaha.. Får väl lägga mig o kika på en gammal.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandris

TACK!! :D Ja det kommer bli så jäkla kul! Vi får pusha varandra ordentligt sen ;) Fika nästa vecka? Kraam!!

2010-08-04 | 11:56:26
URL: http://sandriiiis.blogspot.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman - fråga min kompis Sara om bloggdesign! Hon är jätteduktig!



www.dizela.blogg.se :D



Kramisar!

2010-08-04 | 22:15:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Bara Sara

Såklart jag kan hjälpa dej!

Du får skicka ett mail till mej med dina önskemål.

Bilder, färgönskemål, teckensnitt och allt annat du kan komma på =)

2010-08-05 | 09:07:17
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Bara Sara

[email protected]

2010-08-05 | 12:29:13
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: