I know!!

hejsvejs på er..
uppdatera inte igår för ja va inte hemma på hela dagen typ så... men så kan de bli ;)

Idag är det söndag.
Åkte upp till svägerskan o barnen o pussades massor med dom ( inte setts på 25 veckor) och alla tre barn hade blivit sååå stora =)
fick present utav dom.. två limor cigg :D Tack såååå mycket söta ni =)



röker ju egentligen marlboro.. Men level funkar liika bra :D

va där uppe i några timmar o fika o prata och jag fick äntligen svarat på den ja undrat över såå länge. alltså könet på den nya bebisen i magen. Men va de blir säger jag inte. D får ni se om 2 månader hihi.

sen åkte ja med päronen hem o käka o slappa en stund framför tv.

en riktigt härlig söndag :D

i går va jag o lina på pims på kvällen o drack vin o tjata o hade huuur mysigt som helst.
vi skulle INTE gå ut och vi va verkligen inte sugna på de heller.. Men efter några glas vin så hamna vi på husaren iallafall hahaha.. Men vi gick in vid ett så blev ju inte så länge.. vi ville bara dansa av oss haha..
tack gumman för en toppen kväll <3


jag hemma ;)                                                      Min söta lina =)

 


  

puss på er hihi


Ska strax duscha o sätta på mej myskläderna o glo på någon film.
såg att de inte va någon bra på tv... OVANLIGT!!
så får se vad jag glor på


pöss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja klart vi möts utanför. Vi hörs via mess imorrn?:P Fina bilder :) Kraamis

2010-08-22 | 21:47:09
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: lina

tack själv gumman hade hur mysigt som helst. fick ju äta upp det med att vara sjukt trött på jobbet men=) de va det värt puss

2010-08-23 | 00:04:44
URL: http://liniiz.bloggsida.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sluta röka! ;) Haha =)



Puss på dig! :D

2010-08-24 | 00:50:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: