I need help.

Godmorgon alla som läser.

Idag är det ännu en ny dag och ännu en ny vecka.
Tiden springer iväg och denna veckan så ska jag tillbaka till skolan o göra klart 2 saker som ligger på rest.
så borde stanna inne i dag o plugga.

Hade ställt kl på 11 i dag iallafall, tänkte att jag ställer den på 11 i dag och 10 i morgon och 9 på onsdag så jag vänder dygn..
Börja ju bra.. snooza 35 min i dag haha..
Hur fasen ska detta gå ;) ja ja blir nog bra hihi..

I går ( söndag) så va jag hemma hela dagen. jag diska, städa, handla laga mat ja alltså en sådan där roliga dag hehe..
sen på kvällen blev det myyys massa massa mys med babe och det va behövligt ;)har ju inte setts på gud vet när sist..så de va skönt.


Nu har jag en liten grej jag behöver hjälp med..
Börjar ju läsa handel & service snart och då ska vi ut på praktik.
blir 3ggr på 2 terminer som man e ute.
Man kan välja samma ställe el byta..det e upp till var och en.
Men nu kommer min stora fråga... Vart ska jag välja o ha min praktik?? Har funderat mycket på detta och jag har så svårt att bestämma mej.

Man ska ju välja en stor kedja så man har chans till jobb sen.
så nu vill jag att ni ger förslag. alltså inom handel :D






Norge har bra låtar oxå ;) hihi

ha en bra dag pöss

Kommentarer
Postat av: Helen

Som jag har sagt tidigare så tror jag på stora kedjor, affärer de finns fler än en av i Skövde :) H&M, Lindex, Skoaffärer.. Ja you name it. Bara att pröva dig fram :) Vi ses väl på Fredag kl 15:00 här..? Pussa

2010-08-16 | 12:53:00
Postat av: Sandris

Jadu, jag har med funderat på det...jag har ingen aning?? Men som du säger, någon stor kedja som man troligtvis kan få jobb på. Kram

2010-08-16 | 15:12:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: madde

nått som kan va bra ä ju å luska lite vilka av kedjorna som bryr sig om sin personal mä utbildningar å så..

2010-08-16 | 17:37:50
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag hade praktik på Åhlens i skolan, var både skoj och lärorikt! :)



Kanske någon stor elektronikkedja?

Puss

2010-08-17 | 00:25:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: