just gonna..

Jahapps då va man hemma i kalla sverige igen..
Har ju inte direkt varit utomlands..men i norge va det fan 30 grader varmt *underbart*
kändes så skönt o ha solen i ansiktet igen, Kommer knappt ihåg när det va värme här hemma..
regnar ju hela tiden :/

Så komma hem till denna kyla va ingen höjdare ALLS!!

Har haft en toppen helg hos mormor <3
att komma dit är frid för både kropp o själ!!
Inga bekymmer.. inga problem..
Bara jag, mig själv och mina tankar!!

Att hon har sitt hus vid vattnet gör ju saken bara ännu bättre.. det är sååå skönt!

Så fort ja klev in i lägenheten förut, så kändes de skönt o va hemma..
Men va inne i lägenheten i ca 15 min o så fick ja panik..ångest!!

Behöver verkligen komma bort mer känner jag!!

Det är så mycket skit här hemma *tolka hur ni vill*
Men känns som ja gått i ide igen.. Orkar liksom inte bry mej om något el någon..
har nog med mig själv!!
trist o läsa kanske, men det e perioder i mitt liv och de vet ni om.. så bara gilla läget.. så kommer väl gamla Bella tillbaka snart.

Har precis tagit en lång dusch..och nu funderar jag på att kolla på någon film..

Ska tipsa er tjejer om en kanon bra film.. ( en lip film ) om man e känslig då ;)
- Hachiko heter den.. och den va riiiktigt bra =) ( tycker jag) el ja nästan 99% av alla som sett den tycker de.
så nu vet ni de hihi..

Nu vet ja inte va jag ska sätta mej o glo på. Men hittar nog någon som passar fröken bella i smaken ;)

ha det bra

pöss



Jag & min mormor vid vattnet <3



Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom hit gumman och koppla av ett tag =) Du är varmt välkommen hit =))

2010-08-09 | 09:10:22
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Sandris

Fint kort!:) KRAAM!

2010-08-09 | 17:21:49
URL: http://sandriiiis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: