krångel

Hejsvejs..

Sitter o kollar på sex and the city på tv. Har nog sett alla avsnitt 100ggr men ändå kollar man hihi.
Kollat på en film på tv som hette cellular. Den va helt okey.

Har varit inne hela dagen. Har regnat och åskat så man ville bara ligga i soffan under filten och mysa.
så, så fick de blir i dag =)
somna lite på soffan förut utav utmattning.

Inatt sov jag inte så mycket pga av yttligare ett gräl.
jag e inte förvånad. Men i dag så fick jag väl kanske inte direkt en ursäkt. Men nästan.
Men så lätt funkar inte jag.

Nu funderar ja på sätta på yttligare en film. Men vet inte om jag orkar.

två låtar kommer här som jag lyssnar mycket på
eminem och rihannas låt har gått på varv här idag :D







Har inte så mycket o skriva i dag eftersom jag varit inne hela dagen.
Uppdaterar mer i morgon.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: