måndag

har precis tagit en lååång dusch!!

Idag åkte min kusin hem =( men åker ju till norge på fredag så då ses vi ju snart ;)
va uppe kl 8 i morses.. för hennes buss gick 09.20
så när ja kom hem låg ja i soffan en stund och sen vid ett somna jag och vakna halv 4 :P

har städat lite o så.. mest bara legat i soffan heeela dagen o kvällen.

i fredags kom ju rebecca och vi tog de lugnt kolla på film o slappa..
På lördagen va vi på stan en sväng och sen va vi ute i ryd så ja kunde kolla till päronens hus.
sen på kvällen blev de feeest =)
det va jag, rebecca och lina.
vi gick till husaren och de va massa skoj.. dock fööör mycket att dricka o ja hade efterfest och ja.. allt spåra ur..
skit samma orkar inte ta de ens hahaha..

vi sov bort hela söndagen.. sen gjorde vi tacos på kvällen o kolla film.
bakiiis som satan haha..


ja de va väl helgen de =)

Hoppas ni andra mår bra

puss


Kommentarer
Postat av: D i v a

Jag håller med dig =D ! men samtidigt hittar man fel som man vill "årgärda". dock ska vi verkligen vara nöjda med oss, för du är jättefin :) !

2010-08-03 | 19:26:39
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har Bella-abstinens! Vi måste ta en fika snart. MÅSTE!

Pöss

2010-08-04 | 22:21:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: