remember me

hejsvejs..

Sitter självklart o kollar på fångarna på fortet.. =) Handbollslaget VS fotbollslaget..
Andreas Larssson e ju från skövde haha.


Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Men fick sluta 12.20 istället för 15.00 =)
då åkte jag hem till päronen o käka lunch =) fisk blev de i dag *gött* så man blir lite smartare haha..
Emilia och filip va där när jag kom.. Mina älsklingar <3
Kristina o simon kom senare sen..

jag har ju inte sovit i natt pga av att ja somna på soffan i går..
så hemma hos päronen sov ja nästan 2 timmar =) Men i dag fick ja de för jag är LEDIG i morgon :D så då behöver ja inte ha någon ångest hihi..

Men i morgon ska ja plugga lite även fast ja e ledig.. eftersom vi har matfestivalen i helgen så kommer de ju inte bli något då.


Ska ni gå på matfestivalen?



matfestivalen är ju absolut inte desamma som de va för några år sen.. Blir mindre o mindre mat tält varje år och ja de börjar nog gå utför.. Men man går ju ändå på det haha..
Kul liksom att de händer något i skövde haha..


Har varit o hämtat några böcker hos lina som ja behöver till skolan.. Tack hjärtat =)


Igår såg jag en jättebra film.. Remember Me
Har ni sett den och va tyckte ni??

Har kommer trailen..




Hepps nu ska ja fortsätta kika på fångarna på fortet..

Hoppas ni mår bra alla=)?

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det klart vi ska festa snart!:) Vore grymt kul. Får kika på de ;) Är ju sugen på att ha fest här för Jimmie, fan 25 kan ju vara värt att fira lixom:) Gött me sovmorgon imorrn då Aaaahhh!! Nopes, inte sett den filmen men vill se den!! Bra?

Kram gummsii!!

2010-08-25 | 21:59:56
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag grät i slutet =(

Puss

2010-08-25 | 22:28:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: