sent

ja ännu en dag man vaknar sent..
godmorgon föresten =)

Igår kväll fastna jag framför datorn o kika på paradise hotell (danska) och jag satt o kolla på 4 avsnitt innan jag fick dra mig själv till sängen.. haha'

I går på dagen städade jag och sen blev det en mysig och lååång fika på pims med två söta tjejer.. Lina och Sandra. =) massa tjat och skratt :D sånt e underbart !!


idag är det torsdag och jag har iiingen aning om vad jag ska hitta på i dag. De får tiden utvisa hihi..


Har bara lust att skrika av me av en grej.. måste få ur mig det.. Men på bloggen är de iinte så smart..
så får väl skrika av mig det någon annanstanns..
är bara så trött på att folk fortfrande beteer sig som vi är 12 och går på högstadiet.. det är ju INGET ANNAT än skrattretande..
väx upp!!


Näe inget mer o skriva nu..

bye
pöss




hahaha aså hon e ju så jävla rolig.. skratta så jag kissa ner mig nästan hahaha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sådana människor kommer man nog alltid att ha runt sig tyvärr :/ Hoppas det löser sig! Kraam vännen

2010-08-19 | 16:48:44
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Fanny

mohahaha.. Nour är verkligen grym!!! Och du föresten.. Vem är "babe"? =)

2010-08-19 | 22:10:08
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: