today

hello..                



Kom hem för en stund sen, varit på pims o fikat med söta sandra =) Tiden gick så fort och helt plötsligt så hade vi suttit där ett par timmar haha :)
prata om skolan och allt mellan himmel o jord! Men inte ska vi va nervösa för skolan heller hihihi..

Nu ska ja diska och fixa iordning mina kläder som ja bara kasta in i garderoben förut när jag blev lite stressad haha..

vill göra om i mitt vardagsrum..så funderar på o möblera lite.. Kan ju inte göra så mycket.. Men skulle va skoj o göra något..
hmm tåls att tänka på =)

i går gick hela dagen fort o denna lika så..

Sitter o funderar på hösten nu att de kommer  bli tuft i skolan.. för klarar ja intge IG prövingen i matte nu så måste ja läsa kursen på distans till hösten samtidigt som ja läser handel.
då kommer de bli jobbigt. Men vi får se. de löser sig alltid.




Me today ;)








skön låt :D Har säkert lagt upp den någon gång innan men då kanske INTE just DU läste haha ..


pöss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad långt och fint hår du har fått! Puss på dej

2010-08-17 | 17:12:38
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Tack för en mysig fika gumman :) Skolan kommer gå perfekt, lovar dej!! Gör du min svenska så tar jag din matte då, haha :P Kram

2010-08-17 | 18:23:41
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Bara Sara

You got mail!!!

2010-08-18 | 12:37:22
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: