3 dagar kvar

Godmorgon..

Då va tisdagen här!!
jag sitter i skolan o har lektion, men klassen går igenom ett prov som ja inte gjort än så jag får sitta vid datorn och ha musik i öronen hahaha!! LYX va ;)

Slutar kl 12 i dag sååå GÖTT!!
då blir det hem direkt och äta lite lunch och sen sätta sig o plugga till provet jag har i morgon i småföretagande B.
Jag hade läst på ett kapitel fel i går..LIIIV!! haha vilka jävla koll man har liksom *fniss*

Så det händer väl inte så mycket mer skoj i dag ;)
ska posta lite grejer oxå ;) får INTE glömma de hihi!!

Just nu strömmar mikrofronkåt i hörlurarna och vill bara ställa mej upp och dansa haha!!!



jag & Min lilla snuttis ;) <3

Hoppas alla får en toppen dag.

Och ni som inte varit ute än i dag, HÅLL ER INNE.. DET ÄR SVIIIIN KALLT!! brr!!

Nej nu har han nog gått igenom provet så dax och avsluta :D

puss!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandris

Naaw!!Du & Jag Bella...<3

2010-12-21 | 18:49:11
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fina ni är!! <3 Puss

2010-12-21 | 19:44:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: