Addiction

hej igen!!

Kom typ precis hem.
Har spenderat hela dagen hos mamma o pappa.
Planen va dock inte att stanna där tills nu.. ( allt för sent )
MEN har de alltid så mysigt o bra där, så man vill aldrig åka därifrån. all stress, och skit som pågår nu försvinner för en stund.

Laga mat, fika och så skicka mamma med en påse med massa julpynt med mig hem..
så jag kan pynta med ljus och lite dekoration på bordet. Lite juligt liksom ;)

Ska fixa de när jag har tid och då kommer de givetvis bilder oxå ;)

Me today

 


Körde grå ögonskugga i dag..
Jag är ju en person som alltid har åt de brun/guldiga hållet.. Men man måste ju prova nya grejer oxå och i dag gjorde ja de haha..

 

syns kanske inte så mycket men aja lite ser ni ;)


Listan

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Detta ångrar jag!!

Jag har en del grejer som ja ångrar faktiskt. Men inget är i närheten av det jag ångrar mest!!

Ni som känner mej och vet om min "lilla" Hemlighet så tror jag ni vet vad jag pratar om..
Gör ni inte de så är de inget ja tänker gå ut med helt i bloggen heller.. ( för personligt )
och sen har ja ingen aning vilka som läser och vissa vill ja inte ska få reda på hela historian heller..

Men för 2.5 år sen gjorde jag ett val i mitt liv ang något som jag tänker på OFTA och något ja ångrar.
Vet att ni är smarta och säkert listar ut vad det är utan att jag ens skriver vad.. Men okey då isåfall..

Men tänker inte gå in på några detaljer. Mer än att i mars 2008 var de 3 dagar av de värsta som kan hända.

Jag är ledsen!!

PUNKT!!



Hoppas ni alla haft en bra dag??

puss

Kommentarer
Postat av: lina

jippi äntligen bella i fina färgglada läppar=) så din och ögon skuggan passar dig så bra... vet att det var ett svårt val gumman och att det alltid kommer finnas där.<3 pussa

2010-12-08 | 00:11:35
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Sandra

VART ÄR DU?? MISS MAH LADY!!! PUSS <3

2010-12-08 | 10:15:08
Postat av: sandra

Superfin sminkning juh! Du e duktig :) Puss

2010-12-08 | 22:08:20
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Krama

2010-12-11 | 13:12:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: