blodtrycksfall

hej igen..

först ska jag svara på Lindas fråga :D Nej jag har den ALDRIG i knät, soffan eller sängen.. Men eftersom den e på nästan dygnet runt så samlas det damm i fläktarna och de e bara de som ska rengöras så ska den funka som vanligt igen =) HOPPAS JAG hihi..

Jag somna på soffan, hade ställt den på 1 timma (mobilen alltså ) hihi.. men blev 2.5 timmar istället.. Men som ja skrev i tidigare inlägg så skulle jag ju vila :P



Fick precis ett blodtryckfall... Det är så läskigt och medans ja skriver detta inlägg skakar jag än.
Jag hade sovit och sen inte ätit på hela dagen så kroppen orka nog inte med allt när jag ställde mej upp.. men va ändå uppe på benen i ca 5 min innan det kom..

brukar ju komma direkt..
Men blev yr, mådde illa och svettades.. det är så hemskt.
tog ett tag innan de försvann, så kasta i mej en smörgås för jag tror de va därför ja fick de.


Jag måste sätta mej o plugga, men i dag finns ingen motivation alls :(
aså ja gör alltid de jag ska göra och så.. men just nu vill ja inte ens öppna boken eller kolla på anteckningarna..


I morgon har jag faktiskt sovmorgon. Börjar 10.20 =)
Eftersom jag redovisa min produkt i dag.. så a hälften av klassen lediga och då blir de samma för oss i morgon bitti att vi får va lediga medans de andra redovisar

sköööönt..

Ser ut som de blir fest i helgen med några tjejer från klassen hemma hos mig :D
KUL!!!!

puss



Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

okej men surt att den blir lite knas med din dator, våran dator står också på typ dygnet runt, kanske inte så bra, men what the heck lixom ;)

Blodtrycksfall e ingen hit, fick det på ICA en gång, det var inte så roligt, hehe

Ha de fint!

2010-12-14 | 19:01:33
Postat av: Sandris

Helgen kommer bli så jävla WONDERFUL!! Längtar ihjäl mig!!! <3 PUSS FINASTE!

2010-12-14 | 20:33:35
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: