can you try? Just for me?

Godmorgon solstrålar.

Jag har varit vaken sen 06.40.. och nu börjar ja bli trött..
Kunde som vanligt inte somna i går, så kolla på kl sista gången vid 03 tiden..
Detta börjar bli rätt jobbigt nu ska jag tala om!!!!

Va i skolan kl 8 på min lediga dag i dag och gjorde ett prov i försäljning och service. Jag svara på alla utom en som ja svara halvt på haha..
så får se hur de har gått.. Va ju bara matte uträkningar och det är INTE min starkaste sida!!
Men ja gjorde mitt bästa kändes de som iallafall!!

Dagens planer är



Vad ska ni göra för skoj i dag då?




Me today



En trött bella med andra ord hihi!!

Som ni såg i går i mitt inlägg så hade ja julpyntat =) glömde visa att ja gjort iordning vid nattduksbordet oxå :)



ska nog byta ut lampan där, men såhär får de va för stunden tills jag har tid o fixa de :D

Nej kanke dax o ta tag o damma nu så jag har de gjort iallafall :D


pussss

Kommentarer
Postat av: sandrii

Va romantiskt det ser ut ;) Hoppas provet gick bra, men det tror jag säkert! Skönt att ha det avklarat nu iaf eller hur? PUSS & KRAM fina du

2010-12-09 | 12:48:23
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag hade en mysdag med beredskap på jobbet inatt, idag ska vi bort och äta middag ikväll :D

Du?

Puss

2010-12-11 | 12:48:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: