Ett gott nytt jul

Har precis tagit en lååång varm dusch..
fryser som fan här i min lägenhet.. Vill ju inte ha på min värmefläkt för mycket heller för de syns på räkningen som sagt att de e på :P

Ska väl snart krypa ner i sängen.
Ska va hemma i morgon.
Har bestämt mig för o göra provet efter jul istället, det har liksom blivit för mycket nu och man klarar inte hur mycket som helst.
VISSA kanske gör det, men INTE JAG.. jag funkar inte så!!

tiden till o plugga till detta prov har liksom inte funnits och sitta sista dagen funkar inte.


Låg o kolla på en film förut..
All good things
En verklighetsbaserad film.. Den va okey!

Trailer



Såg även inception här om dagen och den va faktiskt riktigt bra!!
Den är 2,5 timme lång och början kan va lite seg, men ge inte upp den e sevärd :D

trailer





Längtar tills på lördag då de blir fest med några av tjejerna i klassen som jag nämde tidigare :D
Jag e så sjukt taggad och de ska bli så skoj!!
Måste bara hem o fjäska för pappa så han öppnar plånboken för mej :P

sen prata peter( min lärare ) om att vi ska ha någon slags avslutningsmiddag nästa veckan innan vi går på jullov, de kan bli trevligt =)

Nu längtar jag efter julen mer än någonsinn..
23:e uppersittarkväll hos helen
24:e julafton fira med familjen hemma hos mamma o pappa
25:e Juldagen då blir det party

nej nu sitter ja mest o svamlar om massor framöver hihi..

sov gott

puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh älskar den :D

2010-12-15 | 02:25:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna Persson

Hur gammal är du? Shit pappa som ska öppna plånboken, skaffa dig ett jobb vettja! Kul att vara så pass gammal och fortfarande leva på pappa... Patetiskt är ordet jag letar efter!

2010-12-15 | 15:19:38
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Blir det lite party på nyår tro?! ;)

Kramisar

2010-12-15 | 22:25:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: