Fading away

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Skulle bada direkt när jag kom hit men har faktiskt inte lagt mej i något bad än haha..

Mamma gör lite julmat till henne och mig i dag :)
köttbullar, jansson, prinskorv, valdorf sallad, röbetsallad mm.. =) MMM vattnas i munnen hihi..
så blir att äta de till idol =)

Sen hade hon varit gullig och handlat ny glögg till mej som ja kan ha ikväll *mamma är ju bara sååå underbar*
som ja skrev i inlägget under så kunde ja inte dricka den andra så hon tänkte på mej =) bästa mamma!

Så vad tror ni om kvällens idol? Tror dock att Minnah får lämna idol i kväll och nu börjar ja faktiskt bli lite trött på att det ALLTID är en kille som vinner idol.
det är bara AGNES som vunnit idol. så hade ju varit kul med en tjej. Men håller fortfarande på MIN olle ;)

Nu ska jag ta tag i listan som blivit lite lidande de sista :P

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Mina drömmar

Självklart har ja många drömmar :)

Så ska göra en liten lista vad jag vill ska hända framöver.

• Skaffa pojkvän / sambo är väl de jag längtar mest efter nu
• Skaffa barn och köpa hus
• Få ett fast jobb med fast månadslön
• Ut o resa och se lite mer av världen

Det är väl de jag egentligen känner just nu att jag vill ska hända. Ja menar man blir ju inte direkt yngre.
Även om alla topp 4 drömmar ligger väldigt långt bort just nu så DRÖMMER man ju självklart.

En dag ♥

Ja kort skrivet men mer behövs inte sägas.

Nu ska jag slappa lite innan vi ska äta o kolla på idol.

puss








Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilket fint kort på dig! Hejja Olle ikväll!!!

2010-12-03 | 22:29:59
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas ni hade en mysig kväll!

2010-12-04 | 09:50:30
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Anonym

$v jah men visst var påslakanen snygga ? är skit nöjd över dem :O

2010-12-04 | 12:17:26
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag håller tummen för dina drömmar gumman! :D Själv träffade jag ju drömprinsen en månad innan jag fyllde 30, så du är inte så gammal än ;)

Puss på dig!

2010-12-05 | 20:19:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda Bladh

Marie Picasso har vunnit också viskar

2010-12-05 | 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: