FREDAG!!

Ja jag fattar egentligen inte varför ja hoppar högt att det är fredag =)
Har ju liksom varit hemma hela veckan och i dag va ja i skolan för första dagen och de va sååå kul och träffa alla =)
så liksom har ju varit helg för mej hela veckan nästan haha..

Idag blev det en slapp dag i skolan som alltid på fredag. börjar 8 och slutar tolv.
Peter hade en liten genomgång. sen kom en tjej från facket och prata i liter över en timma..
Vi fika ( fredrik hade med sig snickerskaka) MUMS!! åt dock för mycket haha..
sen hade vi klassråd med båda våra lärare och våran rektor och sen sluta vi. JA SLAPP DAG haha!!

Har sovit 3 timmar natt ;) Så nu känns de att man bara vill lägga sig på soffan o vila lite.
så KANSKE blir så :)

ska sen ut till mamma o pappa och ha fredagsmys. Pappa jobbar. Men ja o mamma ska mysa *me like* Det är det BÄSTA med fredagar =)

Glömde ju berätta i går..
vi spela yatzy o drack glögg ja o mamma i går.. O jag slog mitt rekord i yatzy. hade 338 totalt :) de ni ;)
Hade längtat efter glöggen men de va ju starkvinsglögg så ja kunde inte dricka den, fööör stark :/
men år papparkakor istället :)



       


I dag ska ja göra listan oxå men de tar ja i ett senare inlägg :)


Me today
Tycker ja ser ganska pigg ut för bara 3 timmars sömn :)




puss på er.. Vi hörs igen senare sen


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är allt nåt speciellt med fredagar. Tycker jag med trots att jag är mammaledig... :)

2010-12-03 | 16:27:22
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig helg sötlök!

Puss och kram

2010-12-03 | 16:46:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: