Gott Nytt År :D

godmorgon.
Om några timmar är det redan 2011?? shit!!

Så tänkte jag skulle önska er alla ett gott nytt år nu :) För ska iväg sen så kommer inte blogga mer.

Kvällen : Jag, mamma & pappa är bjudna hem till familjen Landin =) kommer massa folk o det kommer bli sååå skoj =) Sen får jag fira in de nya året med caroline och de har jag inte gjort innan :)
Blir mat, vin, spel och massa skratt kan ja tänka mej :)

Hur ska ni fira in de nya året?


Tänkte sätta in lite bilder från 2010 men det finns så många att välja mellan så skippar det hihi =)

Men året 2010 har varit ett både bra och dåligt år.
I början av året förlora jag min fina kusin och det va tufft.
men även nya liv har kommit till familjen detta året.
Mycket skratt och mycket tårar men 2010 är ett år jag kommer minnas <3

Igår färga jag äntligen mitt hår =) skööönt som tusan.
ska nog locka de tills i kväll så ni få se kort i morgon =) 

såg en väldigt knepig film i går
black swan.. den va väl ingen direkt bella film. Nej den va bara knepig hahaha

trailer

 



Inget skoj inlägg men ville bara önska er alla ett GOTT NYTT ÅR :)

puss

 

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gott nytt år (i efterskott) ;) Fick ju säga det LIVE istället och det är roligare!! ;)

Pöss på dig!

2011-01-02 | 22:38:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: