i didn´t mean to hurt him

The notebook va precis på tv så den har jag kollat på lite halvt som halvt.
Har ju sett den ett ex antal gånger och den är sååå bra och sååå fin!!

Jag fryser som bara den, så funderar på o hoppa in i en varm dusch.. Saknar mitt badkar *buhu*

Somna på soffan förut i 3.5 timme vakna visseligen några ggr utav värken.. men den tuppluren va behövligt.
Jag har fortfrande ont, de vill liksom inte släppa..
och sen ett svar på en fråga varför ja inte ber mamma o pappa om pengar att gå till tandläkaren..
Jo för att de betalar redan allt för mig så skulle inte ens begärna att de pungar ut dom pengarna heller.. NO WAY!!

har städat lite.. haha ja i dag igen..
Men drog igenom med dammsugaren så ja inte behöver göra de i morgon..
när tjejerna kommer hit :)
Blir nu jag, sandra, sara och sofia..
hahah lite komiskt alla börjar på S utom jag :P
Nej men det ska bli sååå kul... ja jag vet att ja tjatar om detta. Men det är min blogg o jag skriver vad jag vill haha..

You put a smile on my face





Nu börjar våran uppersittarkväll närma sig oxå.. Jag ska försöka ge mej på knäcken detta året med, Men förra året blev jag ju nöjd med den ;) Men peppar peppar ;)




Nej nu ska jag ta den där varma duschen




tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Okej, ja förstår :( hoppas värken släpper lite så du slipper ha så ont, tandvärk e fan hemskt! ha det så skoj imorgon :)

2010-12-17 | 22:15:44
Postat av: Anonym

du kan inte be om pengar till ett tandläkarbesök men till cigaretter går bra? förstår mig inte på vissa alltså.

2010-12-19 | 01:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: