Just dance 2

hejsvejs..

precis kommit ut från en varm dusch *sköööönt*
Kom hem för ca 1,5 timme sen.

Har varit med lina, emmy och adam hela dagen =) ( linas systers barn )

Jag o lina gick upp till hennes päron tidigt på dagen i dag. vi gjorde mat o satt o babbla lite o tog de lugnt innan emmy och adam kom
då blev det just dance 2 och det e såååå skoj=) NI måste prova hihi..

så dansat så svetten rann ( nasty, jag vet haha ) och ätit massa gottit och haft de huuur toppen som helst <3

Här dansar emmy & adam :)




så duktiga va dom hihi..

Här har vi lina & adam som dansar




Me today




Lina & adam



emmy



Mums



haha :D



så här ser de delvis ut när man dansar haha




Nu ska jag strax nanna kudden.
ska upp "tidigt" i morgon ska till elins esplanad o shoppa lite nödvändiga grejer.
sen ska jag in på telenor och beställa en iphone 4 ( det är 4 veckors leveranstid )
träffa mamma o vi ska lämna tillbaka min mysiga pyjamas jag fick i julklapp ( sönder )

men hoppas ni alla haft en underbar dag

ses i morgon ;)

puss

Kommentarer
Postat av: lina

haha visste inte att du filmade ju hahaha.

Tack för en sjuk rolig dag/kväll får göras om snart igen=) pussa

2010-12-30 | 21:50:27
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, fan vad skoj! Jag vill också dansa! ;)

Pöss

2010-12-31 | 12:36:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: