Ledig

Hejsvejs..

sitter o bitar på naglarna för jag e sååå röksugen..
har inte rökt sen 22.30 i går kväll...

har inte orkat gå o handla nu heller, men mamma o pappa kommer snart o hämtar mig och bad då mamma köpa med cigg..
sluta röka känns de som ja aldrig kommer klara :/

Ska iallafall ut till mamma o pappa en stund.. pappa ska jobba så jag o mamma får mysa lite. Baka kanske el kanske ska fråga mamma om vi ska klä julgranen :)7
tycker de e skoj o klä julgran =)

Hahaha måste berätta när jag o lina bodde ihop..
Vi klädde granen några dagar innan jul  ( måste bara påpeka att de va en plastgran vi hade)
Kan ni gissa hur länge den stod i vårat vardagsrum innan vi tog bort den???
hahahaha till APRIL!!! ja gud vi orka bara inte plocka ner den hahaha ILLA!! sen blev de ingen mer julgran för våran del hahaha..

Mellan kl 15-16 i dag ska ja ringa ett bokningsamtal. En skoluppgift..
och jag som till o med har varit telefonförsäljare är fan skiit nervös.
aså de va ju valfritt, men va absolut inte tvungen.. men känns som ja måste ringa :P

uppdatering om hur de gick skriver ja sen ;)

nu mååååste jag röööka!! gahh jag döör här :/

see you all later <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Du ska nog se att du kan sluta röka den dagen du känner att du VILL de. Har mycket med viljan att göra. <3

Ja du den dr granen den var med länge, hihi. Mysigt så. :)

2010-12-16 | 20:08:53
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klart du kan sluta röka gumman! Och gör du det snart så riskerar du inte att dö i förtid heller pga skiten! :) Puss!

2010-12-19 | 22:25:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: