Lördag

Hejsvejs..

Kom precis hem till mej igen.
Spendera ju kvällen och natten hemma hos mamma och pappa som alltid på fredagar :D

Pappa jobba till 22.30 så jag o mamma åt julmat *mums*

Visst ser det gott ut ;)


Kan medela att ja va sååå jävla mätt sen så orka inget godis el chip. haha..
Värmde glögg senare på kvällen sen..
Men kunde bara dricka 2 slurpar. För jag har ett hål i en tand o så fort de kommer något på den så värker de som ja vet inte vad..

Jag börja nästan gråta och blev helt svettig för de gjorde så ont..
sen när jag skulle sova så blev de värre så fick ta en värkablett..
så efter jul ska den tanden fixas.. Kan passa på o laga den medans ja ska dra ut visdomstanden..
ja vilka I- landsproblem va haha..

I dag är det lördag och jag vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Blir nog lugnt kan jag tänka mej.


Listan

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Min första kyss

Ja min riktiga första kyss va nog när jag va 12 år.
Vi va utomlands med familjen i turiket och jag blev kär i en kille som jobbade på hotellet och en kväll hade han frågat efter mej så jag smög uppå till resturangen på taket och han gav mej en ros och kysste mig..
Naaw söt va =)
nej men det är ett minne ja aldrig glömmer.. För ja grät som ett litet barn ( vilket ja var oxå haha ) När vi skulle åka hem för jag hade blivit så kär i honom =)
memhet hette han haha..
Han ville att ja skulle stanna. Han ville prestentera mej för familjen o bla bla bla.. =)) ja va 12 år liksom och han va hmm tror 20 om ja inte minns fel =) Japps de skillde ett ex antal år och ni tycker säkert de e lite äckligt. Men de va dom tiderna haha

Han kort på honom och mej så man har ju minnen kvar liksom =)

Nej men de va väl lite kort, historian fortsätter när de gäller honom och mej. Men de stod inte på listan hahahah..



puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: