Ny vecka

hejsvejs..

Ja man hinner knappt komma innanför skolans dörran innan man känner sig stressad kan jag tala om..
Det är sjuuukt mycket nu innan jul och jag har huvudvärk.





Idag försov ja mej.,. Men kom i tid till skolan :D
vakna 07.00 o fick stressa som bara den ;) men jag hann hahaha!!

Me today  (dock ändra ja kläder sen efter kortet tagits haha )



mitt hår levde sitt eget lilla liv i dag haha!!

I morgon ska ja inte till skolan, för att ja hela dagen är typ ändrad i morgon för niklas e ledig eller hur de var..
så skulle egentligen komma in mellan 09.45 och 12.00 och de känns inte så värt.
Ja menar de vi ska göra i morgon på peters lektion kan ja göra hemma. Jobba med kapitel 4 och göra frågorna.
Så sa att jag stanna hemma o gjorde de :)

Så ska äta lite om en stund sen börja med allt som ska göras.

Hur är det med er alla?

Listan kommer nog senare i kväll sen när ja hinner :D


pussss


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, nu är det lite föör mycket :( Usch! Fint kort!! PUSS

2010-12-06 | 17:37:53
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sötlök!! Puss

2010-12-10 | 19:39:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: