Only me



Hej på er!!

Jag hade ställt kl på 11 i dag, men sov till 11.40 :)
Ja jag kunde verkligen inte somna i går.. titta sista ggn på kl runt 04 tiden och jag va huur trött som helst.
Men kunde bara inte somna!!

I dag är det tisdag och jag har massor att göra. Gjorde det mesta i går. Men känns som det inte tar slut liksom.
Men ska strax hoppa in i duschen och sen åker ja ut till mamma en stund.
Tror hon slutar jobbet 15 i dag.

Ska va där en stund bara för att komma ifrån allt lite.

sen hem igen o plugga plugga!!


Hur ser eran dag ut?


Måste få ur mej detta...
Jag e så jävla trött på en viss person.. Aså sjukt!!! Men ja öppnar inte käften för ja pallar inte något jävla drama.
MEN snart kokar vattnet över..
Nej mer kan ja inte skriva för ja VET att personen i fråga läser min blogg!!


Nej nu ska jag få lite gjort.

puss






Ha en underbar dag alla..
Vi hörs senare ikväll... yes vi do :D

puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hopp! Saknade dig idag ska du veta :) Du kommer imorgon va? Hoppas det löser sig med vad det nu är! PUSS <3

2010-12-07 | 16:34:28
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Elin

Man blir ju liiite nyfiken;) Hoppas du känner att du är på banan nu. Kram

2010-12-07 | 20:58:43
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: