saknat mig :P

hejsvejs..

Blogg.se har legat nere så där av anledningen till att de varit dålig uppdatering :(
Men nu e jag tillbaka hihi..

Kom precis hem från skolan. Slapp dag som vanligt på fredagar.
har fikat och lyssnat på en kille som heter pontus som jobbar på LEAF eller hur fan de stavas haha..
Så detta fick vi med oss hem ;)



så nu behöver ja inte handla något fredagsmys haha!!

Men ska nog hålla mej undan från allt sött pga av min tand.
Har haft en helvets natt kan ja medela er..

Märkte ganska sent i går att tanden börja värka.. jag hitta ina värktabletter så jag tog en treo.. och de hjälpte inte alls..
va uppe ganska länge i går och när jag la mig för att sova OMG jag hade så ont...
Låg o vred och vände på mej o satt o skaka...
kl 5 så hade jag legat med värken i 3 timmar o jag satt upp i sängen o grät av smärta..

jag fick panik och vände upp o ner på min lägenhet och hitta en värktablett... MEN den hjälpte inte..
har haft ont från o till hela dagen och jag måste göra något åt denna tanden..
hål antagligen, men har verkligen inte råd..
jävla CSN!!!!

aja nog om de :P

Annars mår jag bra haha.. är sjuuukt taggad för i morgon :D
varit på systemet och inhandlat dricka tills i morgon
Blir jag o några tjejer från klassen som ska va här o festa o sen gå ut.
som de ser ut nu blir det Jag, Sandra och sara men hoppas även på att sofia och emelie följer med oxå :D

så nu får gärna denna dagen o kvällen gå fort haha..


i går va jag hemma hos mamma o pappa hela dagen o kvällen.. Hjälpte mamma o pynta julgranen och den blev såååå fin!!
sen skulle ja ringa ett bokningsamtal ( en skolgrej) man kunde ringa mellan 8- 9.30 eller 15-16 och jag ringde 15.40 hahaha.. snacka att dra ut på tiden..
jag som har varit telefonförsäljare ska ju inte ha problem med detta.. men va sjukt nervös
men de gick bra :D BRAVO bella.. peppar mej själv haha!!

ja som ni märker hade ja mycket att skriva för att ja inte hade tillgång till bloggen i går kväll.. eller tillgång hade ja men den va ju avstängd haha..

Me today



ja såhär ser man ut efter typ 20 mins sömn..

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

men stackare, kan du inte låna av dina föräldrar då? såhär ont kan du ju inte ha det. Kram!!

2010-12-17 | 14:42:24
Postat av: Sandris

Stackare!! Har det blivit nått bättre nu då? Det är nog dags för ett tandläkarbesök tyvärr :/ Usch! Imorgon ska vi ha så himla kul & dansa röven av oss right? ;) Sofia hänger med. Hon messa mig förut. Emelie hänger tyvärr inte med :( Men vi kommer ha massa kul, det är jag säker på. Jag har ingen skjuts bara, lite panik...PUSS PUSS<3

2010-12-17 | 21:25:20
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: