say what

hejsvejs..
fan 3:e inlägget i dag ;)

Men blir bara ett snabb för jag sitter o pluggar småföretagande B och ja spyyyr snart på det.
marginal, likviditetsbudget, varumärken ja jag kan försätta så listan blir till kina..

say what what in my but but.. öööö!!!

Men iallafall.. Jag somna ju självklart på soffan när jag kom hem o hade fått lite mat i magen.

vakna aaaallllt för sent.. så nu sitter ja och stress pluggar INTE BRA!!
Men det e ju bara jag till o somna liksom. Bara gilla läget och plugga hela kvällen o halva natten.

Är sista dagen i skolan i morgon, ska ha någon slapp lektion med peter på morgonen, sen har vi provet och efter de slutar vi *GÖTT*
Då blir det avslutningslunch på benidorm med klassen *lovely*

SEN ÄR DET LOOOOV!! så underbart!
och om 3 dagar är det julafton och jag känner redan lukten av julmat *tsss*


Vad har ni haft för er i dag då?

Nej tillbaka till boken.
behövde bara en liten paus ;)

jag skriver nog säääkert ett inlägg tilll sen, you never know ;)
Kanske får någon smaskig nyhet att berätta :P

puss på er

 hahahaha OKEY!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: