snart..

japps snart är det jul.. shit gått så sjukt fort.

Gick o la mej 05.30 i morses.. bråkat med en viss person hela natten och det är inte löst!
Kl skulle ringa 06.30 men ja valde att stanna hemma..
Mitt huvud mår inte så bra just nu..

kan aldrig något vara bra??? Motgångar heeela tiden och jag e sååå trött på det nu!!

Ska äta lite lunch nu, blir soppa.
sen ska ja ta fram småföretagande B boken o plugga till provet jag har på onsdag. Inte motiverad alls, men det är bara gilla läget och sätta sig o plugga..

KANSKE åker o spelar lite wii i kväll med lina. Men får se hur mycket ja hunnit plugga innan dess.

har inget roligt att skriva tyvärr.
Jag är mest nere i dag så de är nog inte så bra att blogga då.

puss på er..




Kommentarer
Postat av: Fanny

Det lät inget skoj. Hoppas du hinner vila lite oxå!

2010-12-20 | 14:14:44
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Hoppas det ordnat sig för dig hjärtat! <3 Finns om du vill prata om det! Hoppas vi ses imorgon? PUSSAR & KRAMAR

2010-12-20 | 19:34:17
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: