this is not me

Godmorgon/godmiddag what ever..

Jag har inte sovit ett skit inatt, ( ovanligt va )
Jag e trött och huvudet är så "tungt" jag vill bara lägga mig igen o vakna nästa år.

På tal om Nästa år.. eller dagen innan nästa år :)
Vad händer på nyår?
Jag är hembjuden med mamma o pappa till söta caroline landins familj över nyår. Men har inte bestämt hur jag ska göra än.
Nyår är liksom ingen big deal för mej längre.
Vad är era planer?

Just nu sitter ja med skolarbete, det är det ända ja gör. eller städar.

saknar ALLA mina vänner, jag önskar tiden fanns till o se er all the time.

En tjejkväll med vin och massa godis och spel kanske vore något eller utgång;) kanske man ska försöka satsa på nästa år bara för o träffas lite? Är ni på i såfall?


haha ni har väl inte missat sean banans låt =)
Han e ju bara sååå rolig :D




när jag är färdig med detta skolarbete så ska jag faktiskt storstäda..




Nej dax o sätta fart med allt..

puss

 When you try your best, but you don´t succeed

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kalle Anka klockan tre, hinner inte måste be .. Hah, skrattar lika mycket varje gång. :}

2010-12-15 | 14:20:48
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Helen

Tjej kväll. GIVET..!! Tänkte jag skulle föröska dra ihop något i feb..? Kanske skulle slå våra kloka ihop då..? Ut och käka, bio, fest ja what so ever..? Jag är på de vet du. Saknar våra tjej mötat som bara den. Önskar man hade massvis med mer tid..!! Hoppas du har haft en bra dag. Kramis

2010-12-15 | 17:36:58
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandris

Ja vännerna hinner man verkligen inte med & det känns skit!! Inte konstigt att man blir lite down vissa perioder... :/ Hoppas du haft en bra dag ändå stumpan! Skolan var flumm som vanligt...:P

Syns på fredag ;) PUSS<3

2010-12-15 | 21:29:51
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaaaa, vad ska du göra?! Jag vet inte hundra än, men jag, Annis, Peter och Camilla kommer att fira tillsammans som det ser ut och det lutar mellan mams och vännerna. Vi bestämmer det senast i helgen! :D Och det vore superskoj om du hängde med om vi också kommer, så kan vi slå de gamla på spel m.m. och klunka vin ;)



Pöss!!

2010-12-15 | 22:31:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: