Tillbaka :P

hej på er =)
Har ni saknat mej ;) Har ju inte bloggat nu över julen.
Tycker att den kunde få lite jul ledigt den med haha :) Men nu e jag tillbaka hihi..

Vakna för en stund sen. Har ätit lite och nu slappar jag.
ska strax hoppa in i duschen och sen åker jag och mamma upp till svägerskan o barnen.

Julafton va underbar :) Massa god mat och bara umgås med hela familjen är ju TOPPEN!

Julklappar

- TV :) jajjemen jag fick en tv av mamma och pappa *såå glad blev jag*
- två halsband
- armband
- smink
- grejer till hemmet
- vas
 
mest nöjd va jag med tv iallafall hihi..

Hoppas ni hade en underbar julafton??

I går va det juldagen och jag, lina och pernilla va hemma här o förfesta och sen va vi på bogrens.
Massa folk och jag va halvfull så va inte bästa kvällen men inte den tråkigaste heller =) den va okey haha..

gick o la mej 7 i morses ;)

så nu är man inte riktigt piggelin hahah...



jätte dålig bild men här ser ni nya tv iallafall ;)

Lite bilder från julafton =)

 

 håller på o dukar fram all god julmat =)

 våran lilla tjockis tomte adam <3

 mina fina pojkar <3

 Min fina prinsessa <3

 tomten blev trött hihi ;)

 filip öppnar paket =)

 tomten kom hihi

 pappa med adam och emilia <3

Juldagen :)


 jag & pernilla <3

 liniz <3

Blev inga mer kort, de va dåligt med det haha =)

Näe nu ska jag sätta lite fart här innan jag blir hämtad..
Kommer sova hos mamma o pappa i natt.

Så vi höööörs sen ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh en ny tv, va lyx :) Avis jag blev nu! Ser ut som att du haft en toppenjul iaf!! Saknar dig! PUSS PÅ DIG!

2010-12-26 | 15:40:44
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte heller bloggat och inte läst bloggar heller :) Skönt att vara ledig! Men jag har pluggat idag, har inget lov ju! =(

Pöss

2010-12-27 | 21:02:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte heller bloggat och inte läst bloggar heller :) Skönt att vara ledig! Men jag har pluggat idag, har inget lov ju! =(

Pöss

2010-12-27 | 21:02:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: