I´m sorry

hejsvejs på er..
Ja jag vet jag har varit dålig på att uppdatera, men har inte kännt orken faktiskt.
Men ska börja ta tag i det igen. Varit lite skönt ändå och slippa skriva ;)
Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket *tsss*

Redan februari =) vååren närmar sig och jag bara längtar efter att solen ska bränna lite och känna doften av gräset. Kunde slänga på sig ballerina skor och bara en tröja istället för vinterskor, tjock jacka +vantar & halsduk.
är så trött på detta väder så det finns inte.
Snön verkar ju inte påväg bort iallafall, för de snöar ta mej fan jämt tycker jag.
nej jag e verkligen ingen vintermänniska..

har städat i dag. har ju typ inte vartit hemma i min lägenhet på 2 dagar så lite grejer va allt kvar från festen i lördags haha och de va bara att sätta i gång och få ett rent hem =)
sen har jag mest legat på soffan med huvudvärk och en täpt näsa. försöker sluta med nässprayen, men morgon och kväll är ett måste.
Ny visdomstand e på G oxå.. ORKA LIKSOM....

har bara som sagt legat i soffan under filten och glott på några nya avsnitt av one tree hill =)
längtar tills grey+s anatomy och desperata ska börja. Men såg på reklamen att de inte e tillbaka förens 1 mars... låångt dit jue =(


kände mej nog inte så motiverad att skriva iallafall.
jag har inget vettigt alls att skriva i dag känner jag.

Jo jag såg finalen av paradise hotel förut.. och säger detta EN GÅNG.. INTE RÄTT VINNARE!!!
mer behöver jag inte säga.

nä jag avrundar här.

skriver ett mer vettigt i morgon

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi har saknat dig massor gumman =) Jag är sjukt dålig på att uppdatera min blogg för tillfället. Kommer så mycket annat i mellan =( Puss puss

2010-02-03 | 07:18:16
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, nu får det räcka med snö!!!! Vill inte mer! Jag är inte heller någon vintermänniska!Vill ha vår!!! krama

2010-02-03 | 08:01:56
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: D i v a

Oh du är så snäll :) ! <3

Håller med. De skulle vara Greta som vann ;D !!

2010-02-06 | 13:26:24
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur mår du gumman? Hinner du ta en kaffe innan jag åker om typ 2 veckor?

Puss

2010-02-09 | 01:19:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: