I skuggan av värmen

Japp då va det dax och uppdatera bloggen så ni händer med vad jag haft haft för mej ;)
dock så har ja inte alls mycket att skriva i dag eftersom det inte hänt så mycket haha..

Iallafall så e kl 21 och jag kommer få va uppe många timmar till. Plugga till prov som är i morgon!

Dagen har varit seg som fasen.
Sovit ca: 6 timmar i natt och det e ändå ganska okey för och vara mej ;) gick upp och slappa i soffan ett tag.
skulle egentligen till skolan kl 14.30 men det va bara en lektion som vi skulle gå igenom till provet och jag vet redan vad som ska läsas på.

så pappa kom o plocka upp mej så jag kunde åka och storhandla. det ekade i både kyl och frys haha.
och eftersom ja inte har körkort (illa) så är det pappa som får köra mej när jag behöver storhandla ;)
Dyrt som fan e det och handla, även för mig som är själv liksom.. 711kr gick allt på i dag och de kändes som ja inte handla ett skit haha.. jaja!

Sen gick jag in på siba och prata med en kille där ang min dator.
som jag säkert har nämt förut så är det något fel på fläkten, för det första låter den massor och sen blir datorn för varm och stänger av sig. Tar man handen under datorn så bränner man sig den e sjuuukt varm.
så anledningen att datorn stänger av sig är ju av att den inte ska börja brinna..
ja iallafall.. om jag lämnar in den så kommer den va på lagning ca 3 veckor.. alltså då kan man räkna med 1 månad för man får aldrig tillbaka saker i tid haha.
och va utan dator just nu när ja har massor i skolan e inte så smart.. så får vänta med detta ett tag känner jag.

men helst av allt hoppas jag på en helt ny dator, har ju försäkring så när de kollar med alla försäkringsbolag och sibas försäringsbolag och de anser att de blir för dyrt att laga så får jag en ny ;) vilket jag helst vill :P hehe..
den är ju bara 1.5 år gammal och ja köpte den precis när den släpptes så gammal e den absolut inte.
men nytt är fräsht :P

jaja nog om min jävla dator haha... inte så intresserade jag vet ;) men va fan.. :D

Igår kväll så beställde jag tandblekning från nätet.. den ska tydligen va jättebra enligt de kommentarer jag läst och prova häldre en billigare och ser om de funkar och om jag blir nöjd.. än att gå till tandläkaren o betala 3500kr.
denna blekning jag beställde va precis samma som de använder hos tandläkaren. så varför inte ta den billiga.
jaja resultat kommer senare ;)
förhoppningsvis är den här i morgon. annars får jag vänta tills nästa vecka.
Men ivrig som jag är med alla grejer jämt så vill jag ha dom direkt ;)


Huvudvärk har jag haft hela dagen.. säkert pga av den dåliga sömen i natt (skylla mej själv) och alla stress..
men börjar ge med sig nu så ja kanske orkar plugga. Fast nu e jag jättetrött istället. så vill egentligen bara gå lägga mig för kvällen. men men de går inte =)

ska ge är ett film tips för er som gillar joel kinnaman =)
Kollade på en film till med honom tidigare i dag. En film som kom ut i mars. så ganska ny är den.
han e ju sååå jävla het. ska ha varje film med honom. Snabba cash ska jag iallafall se på bio =) så mycket möjligt att det blir bio snart =)
iallafall denna filmen hette I skuggan av värmen..
Joel e så het i denna *mums*

Jag tyckte den va jättebra =)
sevärd absolut!!

Trailer




Hoppas alla haft en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja det är svindyrt att handla......jag tycker inte det är roligt, men man måste ju ha mat och annat.. =) Väldigt nyfiken på hur tänderna kommer bli =) Puss puss

2010-01-15 | 08:04:10
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, den filmen har jag sett och jag måste oxå se snabba cash på bio. Han är såå HET!!

Hoppas provet går bra idag nu då!

Trevlig helg

2010-01-15 | 11:35:28
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: